Klacht 123bloemenbestellen.nl: Bestelde boeket is niet geleverd, en geen bevredigende afhandeling van mijn klacht.

Klachtnummer
# 349203
Gebruiker
F.J. Goebertus
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 25 januari voor de verjaardag van mijn zus in Amerika een boeket bloemen besteld bij 123bloemenbestellen.nl . Ik kreeg een bevestiging dat het op zaterdag 26 januari bezorgd zou worden. Dit boeket kostte me ruim € 75. De bloemen werden niet bezorgd en tot op heden nog steeds niet. Op 28 januari heb ik 123bloemenbestellen.nl een mail gestuurd met verzoek de bloemen alsnog te bezorgen en een vraag om tegemoetkoming in de kosten vanwege te late bezorging, maar kreeg geen reactie. Vervolgens heb ik op 30 januari het klachtenformulier ingevuld op de site van 123bloemenbestellen.nl Hierop kreeg ik op 1 februari de volgende reactie:
> Goedemiddag beste klant,
> ik had uw klacht door gezet naar de afdeling Buitenland....zijn de bloemen
> nu inmiddels wel aangekomen..?
> Excuses voor de vertraging, de bloemisten in Amerika nemen het soms niet
> zo nauw met de aflever instructie....helaas.

Op 1 februari heb ik 123bloemenbestellen.nl opnieuw gemaild dat de bloemen helaas nog niet zijn aangekomen en aangegeven dat ik graag van hen hoor wat hun volgende actie zal zijn. Op deze mail heb ik tot op heden niets vernomen.

De oplossing

Inmiddels heb ik geen vertrouwen meer, ook vanwege de slechte communicatie. Ik wil daarom mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat 123bloemenbestellen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties