Opgelost door 123Bloemenbestellen.nl: Boeket bloemen besteld & betaald en tot op heden niet geleverd en ook mijn geld niet terug ontvangen

A. van der Weijde

Bloemen besteld & betaald 6-4-2020 ; bloemen zijn nooit bezorgd ! Eerst gooiden ze t op COVID en daarna werd er niet meer op mijn e-mail gereageerd!
Maar tot heden zijn er nooit bloemen geleverd waarvoor ik wel betaald(€33,40) heb !

Heb 3 x een bericht gestuurd op 9 april op 11 april en op 27 juni ; niets vernomen !
Mijn geld terug voor niet geleverde diensten!
Prima opgelost !! Bedrag van bloemen is terug betaald ..

123Bloemenbestellen.nl
    Het bevreemd mij dat ons vorige bericht (reactie) via dit portaal niet goed is verstuurd / aangekomen.
    Ik heb in ieder geval uw bestelling erbij gepakt en heb kunnen concluderen dat uw bloemen inderdaad niet zijn bezorgd.

Er is destijds, in april, wel telefonisch contact proberen te leggen voor een latere levering omdat de bezorgroute overvol zaten. De gekozen bezorgdatum was toen niet meer mogelijk. Daarna is het stil komen te liggen qua contact en dat is onze fout. Mijn excuus daarvoor.

Ik kan u in ieder geval nu toezeggen dat uw bestelling is geannuleerd en gecrediteerd. De creditering kunt u binnen twee werkdagen terugvinden op uw bankrekeningoverzicht.

Met een vriendelijke groet,
    Johan - 123BloemenBestellen.nl

Ook een klacht indienen over 123Bloemenbestellen.nl?