Klacht 123bloemenbestellen.nl: Niet geleverd rouwboeket met Lint

Ed

Op 16 april heb ik een rouwboeket inclusief rouwlint besteld. Deze zou is besteld voor 13.00 uur en zou dezelfde dag bezorgd worden. Omdat ik het rouwboeket zelf niet kon vinden tijden het afscheid heb ik navraag gedaan bij de weduwe zij vertelde geen boeket namens mij te hebben ontvangen. Ik heb me toen tot de bloemist gericht deze kon mij vertellen dat er contact geweest was met de uitvoerende bloemist en deze had wel geleverd. Nog steeds verklaarde de weduwe niets te hebben ontvangen. Wel had zij via de uitvoerende bloemist een boeket ontvangen maar dat was op naam van defamilie Hoksbergen.Toen is zij zelf bij de uitvoerende bloemist langs gegaan, daar kwam aan het licht dat de bestelling die ik gedaan had nooit is aangekomen bij de uitvoerende bloemist deze heeft daarover ook telefonisch contact gehad met 123bloemenbestellen .nl . Ik heb een tweetal verzoeken gedaan tot terug betaling. Waarop tot op heden niet is gereageerd.

Terug betaling van het betaalde bedrag wegens niet leveren

Wij vinden dat 123bloemenbestellen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!