Opgelost door 123disposables.com: Verzendkosten staan anders in de voorwaarden en de prijzen van de producten kloppen niet

Lisa

Er wordt € 7,20 incl BTW gerekend en op de website staat € 5,95 verzendkosten, Er wordt niets van BTW op verzendkosten bekend gemaakt op de website, heb nog nooit gehoord van BTW op verzendkosten, lijkt me ook niet correct als het niet vermeld wordt.

Ook de prijs van de artikelen is bij jullie veel hoger terwijl ik reken volgens de website en incl. BTW:
bestelling:
2 x Aquasonic 250ml. flacon 100 ultrasound € 1,97 excl. en € 2,38 incl.BTW = € 4,76
2 x Supragel ultrasoundgel flacon 260ml. transparant € 1,19 excl. en € 1,44 incl.BTW = € 2,88
1 x Aquasonic 250ml. flacon Clear Gel € 2,07 excl. en € 2,50 incl. BTW.

Totaal bedraagt het bedrag van de goederen € 10,14 + € 5,95 volgens de website is totaal € 16,09.

Graag wil ik de goederen geleverd volgens de prijs van de website omdat ik alles volgens de website heb berekend en ik helaas geen antwoord kreeg waarom de prijzen van de website door jullie niet gehandhaaft werden.

Graag zie ik uw bericht tegemoet.

123disposables.com
    Goedemiddag,

Excuses voor de onduidelijkheid over de BTW die wordt verrekend over de verzendkosten op onze website. Dit is ondertussen aangepast en staat nu duidelijker aangegeven op onze website.

Er is zowel op uw ticket via onze website als ook op uw email een antwoord verstuurd op vrijdag 4-9-2015 om 13:47.

Wij gaan akkoord met uw gewenste oplossing en de 1,25€ BTW kosten niet berekenen. We zullen morgenochtend met u telefonisch contact opnemen om uw order verder te verwerken.

123disposables.com Klantenservice
    Goedemiddag,
    Morgenochtend ben ik niet aanwezig wegens ziekenhuisbezoek.
    Als u zo vriendelijk wilt zijn om telefonisch contact op te nemen ik ben na 14.00 uur bereikbaar en zou het zeer op prijs stellen.
    Wat ik ook vreemd vind aan uw reactie is dat ik op heel andere prijzen kom dan U, terwijl ik reken volgens de opgegeven prijzen op de website.
    Hopelijk wordt dat morgen opgelost.
    Graag zie ik Uw telefoontje tegemoet.
    Met vriendelijke groet, Mw. J.P. Graafland
    Lisa
    Er treft 123disposables.com geen enkele blaam over deze zaak, zij hadden een goede oplossing geboden maar doordat ik nogal nerveus was voor het onderzoek vanochtend in het ziekenhuis heb ik per ongeluk op NEE geklikt terwijl het JA had moeten zijn.

Vanmiddag ben ik zoals gevraagd teruggebeld door een vriendelijke medewerker en hebben we alles tot beiden tevredenheid kunnen regelen.
    Het betrof een misverstand dat gelukkig is opgelost.