Klacht 123geslaagd: Aanbetaling, maar geen cursus?!

Evy

Een maand geleden heb ik de cursus besteld voor 4 augustus ( vandaag dus ). Nu heb ik voor 5 augustus het officiële theorie examen gepland staan dus wilde ik snel een dagcursus erbij doen. Nu is het erg onduidelijk of dit wel of niet mogelijk is dus heb de cursus gekocht omdat je een bedrag betaald exclusief examen.

Halverwege juli krijg ik een mail dat de datum gewijzigd wordt en dat 4 augustus niet doorgaat! :( Ik heb nooit meer een andere datum van ze gehoord dus heb besloten om om het tijdstip van de cursus naar de locatie te gaan waar ze het geven ( de nieuw inslag 97 Breda ) dit staat op de website aangegeven.

Eenmaal aangekomen op de locatie ben ik bij een sportcomplex , dat hoeft natuurlijk niet gek te zijn, maar wel als alles opslot zit! Telefonisch niet bereikbaar wegens drukte, geen antwoord op de mail en mijn whatsapp bericht staat open… Ik baal hier zo ontzettend van want ik wil net als iedereen gewoon mijn auto theorie halen.

Voor iedereen raad ik aan ergens anders een cursus te kopen… Je hebt op internet een plek waar je kan checken of deze website veilig is, ze hebben geen keurmerk en de politie kent deze website dus ook.

Doe alsjeblieft ergens anders je cursus als je niet met onzekerheden wil zitten.

Ik wil graag se cursus annuleren en mijn geld terug.

Evy
    Tot op heden niet opgelost
    Evy
    Tot op heden nog niet naar gekeken

Geen oplossing

Ook een klacht indienen over 123geslaagd?