Klacht 123geslaagd: adverteren met snelle plekken die ze niet waar maken

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 551000
Gebruiker
Eva
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik vind het echt oplichterij. Als je boekt begin Juli waarin op de website aangegeven word "komende week zoveel vrije plekken" Dan ga je er vanuit dat dit niet heel lang zal duren. Vervolgens word je in Oktober ingeboekt en kun je zelf geen kant meer op omdat ze zijn gemachtigd. Ondanks dat het CBR mij zelf telefonisch aangeeft dat er geregeld plekken vrij komen. Ze doen er zelf niks mee en zijn niet bereikbaar. Dus valse verwachtingen creëren, slechte service en slechte bereikbaarheid.

De oplossing

Mijn zoon zijn examen op een zo snel mogelijke manier inboeken, al is het Groningen, dan komt hij gewoon niet opdagen maar kan ik in ieder geval mijn machtiging naar dit bedrijf intrekken en zelf een plek boeken. En ons geld terug betalen.

1 reactie

  1. Auteur
    Eva
    Datum
    Nog steeds niks opgelost. Word ook niet terug gebeld. Krijg alleen een mail terug dat er nog steeds geen eerdere plek is.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Eva
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen reactie
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over 123geslaagd?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen