Klacht 123geslaagd: Misleiden bedrijf

sad Niet opgelost
Voorsch.16082022

Misleidend website. Staat op 26ste van aug, 5 plaatsen vrij voor examen. Schrijf je in. Dan kan het op dit datum niet en ze komen met datum dat jij niet kan en met plaatsen waar ver weg is! Ze zijn telefonisch nooit bereikbaar. Annuleer je je inschrijving voordat ze een datum voor jou hebben gereserveerd, willen ze € 49 van € 66 niet terug betalen omdat dit in hun regelement staat.ik heb me om 11 uur ingeschreven en om 15 geannuleerd en ze hebben € 49 verdiend zonder iets te hoeven doen

Ik wil mijn geld terug en ze moeten misleidend tekst van hun website halen
Ik heb nooit gezegd ik ga jullie stalken. Dit zijn jullie woorden. Ik heb aan gegeven ik ben informatie aan het verzamelen en jullie website is misleidend! Dus zet geen woorden in mijn mond. Ik zei ik ga mijn mogelijkheden verder ondrtzoeken. Trouwen jullie toon in jullie mail laat zien hoe klantvrindelijk jullie zijn!

123geslaagd
    Beste Farsi,

Zojuist heb je telefonisch contact gehad met mijn collega.

Tijdens het gesprek is je uitgelegd hoe we te werk gaan.
    Je meld je aan voor een voorkeursdatum, de datum is dus niet direct definitief, in overleg wordt je cursus en examen datum gereserveerd.

Deze informatie kun je vinden op meerdere pagina's van ons.
    Homepage, ik citeer: ''Kies je voorkeursdatum''
    Homepage, bij de meest gestelde vragen, ik citeer ''Ik heb me aangemeld op jullie website voor een bepaalde datum. Is deze direct definitief''
    Inschrijf formulier, ik citeer: ''De aangegeven datum is een voorkeursdatum en hier is niet automatisch een examen aan verbonden, hiervoor zijn wij afhankelijk van het CBR. Wij nemen zelf per mail contact op voor een definitieve cursus en examen datum''

Indien jij niet wilt deelnemen aan onze cursus en wilt annuleren, dan zijn wij genoodzaakt om 49 euro in rekening te brengen, zie onze algemene voorwaarden, hier ben jij tevens ook mee akkoord gaan tijdens de inschrijving.

6.1. De cursist kan nadat de aanmelding heeft plaatsgevonden zijn aanmelding kosteloos annuleren, voor zover 123Geslaagd de aanmelding via de telefoon, dan wel e-mail niet heeft bevestigd. In het geval dat de cursist wenst te annuleren voordat het examen is gereserveerd, dan blijft de cursist enkel €49,- kosten schuldig voor de toegang tot het verleende digitale lesmateriaal. Deze kent in dat geval een geldigheid van 1 maand.

Helaas verliep het gesprek niet zo netjes en heb jij ons telefonisch aangegeven ons te gaan stalken en op verschillende platforms een slecht beeld te creeeren.
    Dit noemen ze ook wel smaad en laster.

Mocht dit voor komen dan zullen wij onze juristen inschakelen en de geleden schade op je verhalen.
    Ik wil je tevens erop attenderen dat onze telefoon gesprek (voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden) wordt opgenomen, indien nodig zullen deze overhandigen aan de jurist.

Kaan
    123Geslaagd

Ook een klacht indienen over 123geslaagd?