Klacht 123kast.nl: Niet tevreden met nieuwe buffetkast die niet goed gespoten is.

Klachtnummer
# 528662
Gebruiker
Annemieke
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Dat de kast niet overal goed gespoten is. Ik heb contact gezocht met 123kast. Ze hebben een flesje verf opgestuurd. Maar ik vind het niet de bedoeling dat als ik een nieuwe kast koop zelf de plekken bij moet werken.

De oplossing

Of ze sturen iemand die de kast komt bijwerken of ik kan de rekening van de schilder sturen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

123kast.nl is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over 123kast.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen