Opgelost door 123kersttrui.nl: totaal geen contact of geleverde producten

sad Opgelost
John72

Ik heb zondag de 28e oktober een bestelling geplaatst en betaald.
volgens de site zou het binnen 1 a 2 werkdagen verstuurd worden. nu weet ik dat het 3 dagen geleden is maar kom al meerdere klachten tegen dat op contact niet gereageerd wordt. zowel mail als het telefoon nummer voor de whats app.
verder valt het op als je het nummer op google zoekt diverse bedrijven naar boven komen met hetzelfde nummer. Ik heb ik nu een beetje onderbuik gevoel bij en mijn eerste hoop is dat ik mijn bestelde goederen krijg. lukt dit niet dan maar zal geld terug. hopelijk krijg ik hierop een reactie. maar zal voor nu aanbevelen voorzichtig te zijn met bestellingen te plaatsen op een van deze sites.

fatsoenlijk contact en de goederen opsturen en anders per direct geld terug.

Wij vinden dat 123kersttrui.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Inmiddels heb ik bericht gehad van 123kersttrui.nl

Er zijn excuses aangeboden voor het late reageren en dat het email adres gewijzigd zou zijn.
    echter heb ik het wel naar de correcte email verstuurd. Ook is er niet gereageerd op de whatsapp wat sneller zou zijn. Sterker nog, bericht is nog niet eens afgeleverd.
    Wat inmiddels wel is afgeleverd is 2 van de 3 bestelde artikelen. De 3e staat op nalevering en zal volgens het mailbericht volgende week geleverd moeten worden. Dit dus afwachten.

John72
    Vandaag het laatste artikel ontvangen.
    Wederom zelf moeten vragen voor levertijd, echter nu wel iets sneller een reactie.

Mijn oordeel over 123kersttrui.nl is dat ik hier niet snel weer zal bestellen. Ik ben wel tevreden over de geleverde producten. echter twijfel ik als er iets retour zou moeten. Ik mis het klantgerichte gevoel.

Tip voor de eigenaar. Wees correct en kom ook na wat u op de site aangeeft. Dus zorg dan ook dat u bereikbaar bent op de aangegeven contactmogelijkheden. Stuur ook een track tracé zoals aangegeven. Ik denk als u hier meer aandacht aan besteed dat u ook meer klanten naar u toe trekt en dan ook behoud.

John72
Ik heb de bestelde goederen ontvangen. communicatie is echter heel slecht. Ik,vraag me ook af hoe het gaat als product niet naar wens is. Ondanks dat alles geleverd is zal ik niet snel hier weer bestellen.

Ook een klacht indienen over 123kersttrui.nl?