Opgelost door 123Keukenapparatuur.nl: green tea slim patch

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 88530
Gebruiker
Ger
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een proefzending gehad en de bezorgkosten van 6.95 betaald.
Heb het niet gebruikt en of geopend. maar vergeten terug te sturen.
Toen de 2e zending kwam heb ik samen ongeopend teruggestuurd incl. verzendkosten zelf betaald.
Ik wil geen abonnement en wil ook geen green tea patch meer ontvangen.
Ik heb niks van jullie gebruikt...en volgens mij ook niks verschuldigd.
en heb alle kosten netjes betaald.
Wil dus geen 59.95 betalen voor iets wat ik netjes heb afgehandeld.
Heb een paar keer gemaild en gebeld maar kom er helaas niet verder mee!

De oplossing

stopzetten van abonnement en ook geen aanmaningen meer dat ik nog wat moet betalen.
wil eventueel wel in administratiekosten tegemoet zien!!
moet toch op te lossen zijn toch ?

2 reacties

  1. Auteur
    123Keukenapparatuur
    Datum
    Geachte mevrouw Wittenburg,Wij hebben u een mail gestuurd over deze zaak.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Green Tea Slim Patch
  2. Auteur
    Ger
    Datum
    Green tea heeft het uiteindelijk netjes opgelost !!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ger
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over 123Keukenapparatuur.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen