Klacht 123Keukenapparatuur.nl: Defecte antenne en refector combimagnetron,

Lex

Roterende antenne reflector spontaan afgebroken.
Tevens bleek keramiekschijf van antenne beschadigd. Hierdoor is de magnetron functie onbruikbaar geworden. Het apparaat is nog geen 4 jaar oud terwijl je van een dergelijk apparaat toch wel een levensduur mag verwachten van minimaal 10 jaar.
De leverancier stelt echter dat een degelijke falen binnen 4 jaar niet ongebruikelijk is, u werkt immers met het apparaat wordt er bij gezegd.
Ik heb in de eerste instantie contact opgenomen met de servicedienst van Siemens en die stuurde mij door naar de leverantie.
Nadat ik meerdere keren met contact heb gehad met de leverancier blijft deze bij zijn voorstel dat ik eerst maar op EIGEN KOSTEN onderzoek en eventueel reparatie moet laten verrichten voordat er mogelijk over enige vergoeding gesproken kan worden.

Ik verwacht van de leverancier dat deze eerst met een verwacht kosten overzicht komt .
Het lijkt mij dan ook zeer verstandig dat de leverancier eerst ter plaatse komt kijken wat mijn klachten zijn.

Ook een klacht indienen over 123Keukenapparatuur.nl?