Klacht 123Natuurproducten.nl: 123natuurproducten reageert niet op klacht na levering van nat haardhout

ingeclabbers

Na een bestelling van 1,8 m3 eiken ovengedroogd haardhout met een minimaal vochtpercentage van 20% een levering ontvangen van pallet met een kleefnet erom met daarop een te kleine en veeel te natte partij haardhout. Het vochtpercentage is gemiddeld(!) 30%. Helemaal niet ovengedroogd en twee jaar geleden gekapt! Het hout sist in de kachel en brandt niet goed. Waardeloos en kun je nu niet stoken. Klacht ingediend met heel veel fotos erbij. Ook een van de pallet zelf (die was nl het droogst met 21% vocht).
Wacht nu al 19 dagen op een respons van het bedrijf. Ze verschuilen zich achter het feit dat de leverancier moet reageren. Maar daar heb ik geen bestelling gedaan. 123natuurproducten.nl moet deze klacht afhandelen. Ze schrijven op hun website 'niet goed geld terug'. Nou, maak je eigen woorden maar eens waar.

niet goed, geld teug. Boek mijn 307,37 euro maar terug.

Heb nu in februari reeds op gas gestookt in plaats van op hout.

Ook een klacht indienen over 123Natuurproducten.nl?