Opgelost door 123Natuurproducten.nl: Geen levering, geen geld terug, geen reactie

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 463469
Gebruiker
Leunissen3
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op 1 juni hebben we tuinafscheiding besteld bij 123natuurproducten. Ook gelijk betaald. Het zou binnen 5 dagen geleverd worden. Dat is niet gebeurd. Herhaaldelijk gevraagd wanneer dan. Geen antwoord gekregen. Uiteindelijk gevraagd de bestelling te annuleren en het geld terug te storten. Ook 0 reactie gehad, ook geen geld terug.

De oplossing

De bestelling annuleren en mijn geld terug storten.

3 reacties

  1. Auteur
    Leunissen3
    Datum
    ?
  2. Auteur
    Leunissen3
    Datum
    Ik ben benieuwd naar de reactie van 123natuurproducten.
  3. Auteur
    123Natuurproducten.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Leunissen,

    Het klopt dat u geen reactie heeft ontvangen op uw mail dat is inderdaad niet correct.
    Ik wil wel aangegeven dat er geen sprake is van een levering van 1/5 werkdagen voor het het frans hekwerk. er staan meerdere meldingen op site dat er momenteel een langere levertijd is dan 1/5 werkdagen.

    Hierbij willen we de annulering dan ook bevestigen. het geld is gecrediteerd en zal binnen 1 a 3 werkdagen op uw rekening zijn bijgeschreven.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Leunissen3
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bestelling is geannuleerd en betaling is teruggestort.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over 123Natuurproducten.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen