Opgelost door 123platenspeler.nl: betaling voor verzendkosten bij reparatie binnen garantie termijn

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 435985
Gebruiker
Niek777
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb bij een verkoop partner van Bol.com namelijk 123platenspeler een wekker radio gekocht , deze werkte niet goed en heb ik dus op moeten sturen voor reparatie , maar ik was gewend bij Bol.com dat het te repareren artikel kosteloos opgestuurd kon worden voor reparatie maar dit was bij 123platenspeler niet mogelijk dus moest ik zelf de 7.25 euro betalen voor verzending en dat voor een wekker radio van 30 euro die werd op deze manier opeens 7.25 euro duurder voor iets waar ik niets aan kan doen dit is toch te gek voor woorden en tegen de europese regels in ook de consumentenbond stelde mij in het gelijk dat de reparatie kosteloos , en nog gekker het staat ook bij Bol.com op de website twee garantie en geen kosten voor reparatie gratis verzending dus wil ik ze aan deze voorwaarden houden en mijn verzendkosten terug gestort krijgen , i k was altijd zeer tevreden met Bol.com maar ik heb ze driemaal gemaild voor antwoord maar ik krijg totaal geen antwoord in deze kwestie dat valt mij toch zwaar tegen van Bol,com

De oplossing

ik wil dat ik de betaalde verzendkosten a 7.25 euro terug krijg , want dit staat in de voorwaarden van Bol.com en geld ook voor verkoop partners , en het lijkt me ook vrij logisch dat je als klant niet hoeft te betalen voor een reparatie waar je als klant niets aan kunt doen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat 123platenspeler.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Niek777
    Datum
    inmiddels heeft 123platenspeler gereageerd en bood mij aan om de wekker radio te retourneren ( want ook dit exemplaar werkt niet goed ) en heeft mij voorgesteld het geld van de wekker radio terug te storten en dan ook inclusief twee keer de verzendkosten van a 7.25 euro , en met deze oplossing ben ik heel blij , want dit is volgens mij de aller beste oplossing

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Niek777
Datum
Uiteindelijke oplossing
ik kan de wekker radio retourneren , en mij is beloofd dat ik krijg mijn geld terug krijg dit incl. de twee keer verzendkosten a 7.25 euro update 17 april : ik kan nu melden dat ik gisteren de wekker radio opgestuurd heb en die is vandaag ontvangen door 123platenspeler , en tot mijn verbazing stond vanmiddag al het geld plus twee keer de gemaakte verzendkosten a 7.25 euro op mijn rekening en dat is toch wel razend snel geregeld door 123platenspeler toppie !!!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over 123platenspeler.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen