Klacht 123Robots.nl: Aankoop niet geleverd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 174606
Gebruiker
Gerard66
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op 06-06-2016 een robomowRS612 besteld en betaald bij 123robots.nl (E1799 )Levering heeft tot heden niet plaatsgevonden).Opmeerdere E-mails van mij is niet geantwoord.Telefonisch contact was vele malen onmogelijk,omdat de telefoon niet wordt opgenomen.Ca een week geleden kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn,die mijn transactie bevestigde,mededeelde dat ik de grasmaairobot allang zou moeten hebben ontvangen en dat hij eea (ook bij de transporteur gts zou uitzoeken.ik heb niets meer gehoord en kan ze telefonisch niet meer bereiken.ik heb ze per Email gemeld,dat ik maatregelen ga nemen.Zou uw hulp zeer op prijs stellen! Met hartelijke groet,Gerard vanden Broek.

De oplossing

Restitutie van het Aankoopbedrag.Men advert exert met "niet goed geld te rug"

1 reactie

  1. Auteur
    Gerard66
    Datum
    Ik heb 2 weken gewacht op de afhandeling van mijn klacht door klachtenkompas en het resultaat is 0,0.123 robots reageert niet op de actie van klachtenkompas en verdere actie van kompas is er niet.Ik heb nu mijn rechtsbijstandverzekeraar ingeschakeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gerard66
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over 123Robots.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen