Klacht 123Robots.nl: Aankoop niet geleverd

Gerard66

Ik heb op 06-06-2016 een robomowRS612 besteld en betaald bij 123robots.nl (E1799 )Levering heeft tot heden niet plaatsgevonden).Opmeerdere E-mails van mij is niet geantwoord.Telefonisch contact was vele malen onmogelijk,omdat de telefoon niet wordt opgenomen.Ca een week geleden kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn,die mijn transactie bevestigde,mededeelde dat ik de grasmaairobot allang zou moeten hebben ontvangen en dat hij eea (ook bij de transporteur gts zou uitzoeken.ik heb niets meer gehoord en kan ze telefonisch niet meer bereiken.ik heb ze per Email gemeld,dat ik maatregelen ga nemen.Zou uw hulp zeer op prijs stellen! Met hartelijke groet,Gerard vanden Broek.

Restitutie van het Aankoopbedrag.Men advert exert met "niet goed geld te rug"

Gerard66
    Ik heb 2 weken gewacht op de afhandeling van mijn klacht door klachtenkompas en het resultaat is 0,0.123 robots reageert niet op de actie van klachtenkompas en verdere actie van kompas is er niet.Ik heb nu mijn rechtsbijstandverzekeraar ingeschakeld.

Gerard66

Ook een klacht indienen over 123Robots.nl?