Klacht 123Robots.nl: geen levering of terugbetaling

Klachtnummer
# 167261
Gebruiker
Wilfried
Datum
2 reacties

Details

De klacht

123 Robots vermeld dat de Irobot dweilrobot 1-3 werkdagen levertijd is en levert na een week nog niets. Naar navraag telefonisch gaan zij dit nakijken en vervolgens hoor ik 3 dagen niets meer. Dan maar per mail proberen en hier ook geen reactie van hun kant.
Dan maar weer bellen (2 weken ondertussen) en toen zouden ze het weer nakijken en proberen terug te bellen maar ook hier moest ik weer van mijn kant terugbellen, pfff.
Toen konden ze mij vertellen dat deze niet meer leverbaar was en ze met een andere versie tegemoet wilden komen met "Korting"maar ergens anders waren ze goedkoper.
Wat een slechte service, dan zouden ze het geld(maandag) terugstorten eind van de week was mij verzekert en wat denken wij weer niet en maar weer gebeld. Zou er nooit iets bestellen weer.

De oplossing

Gewoon doen wat ze beloven, heel simpel

2 reacties

  1. Auteur
    123robots.nl
    Datum
    Goedendag,

    Wij hebben u zojuist het aankoopbedrag teruggestort.
    Wij hebben inderdaad contact gehad over de levering van de iRobot Braava.
    Omdat deze bij ons onverwacht uit voorraad was hebben wij contact gezocht met onze leverancier. Ook hier was deze iRobot Braava niet meer leverbaar.
    Wij hopen dat met de terugstorting van het aankoopbedrag het probleem is opgelost.
  2. Auteur
    123robots.nl
    Datum
    Wij hebben u zojuist het aankoopbedrag teruggestort.

Ook een klacht indienen over 123Robots.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen