Klacht 123robots.nl: Maaier werkt niet, klantenservice moeilijk te bereiken, houdt zich niet aan afspraken

Reinou

Afgelopen zaterdag is de maaier geinstalleerd. Na een dag opladen kon ik hem laten starten. Helaas liep hij meteen in storing. Direct gemaild en de dagen er na gebeld. Maar op de mail geen reactie en de telefoon wordt niet opgenomen. Op woensdag eindelijk contact gekregen en ik zou dezelfde dag nog teruggebeld worden. Niets meer gehoord. Na weer gemaild te hebben en op vrijdag diverse keren gebeld waarin steeds niet werd opgenomen heb ik eindelijk contact gekregen. Er zou me eind van de middag informatie gestuurd worden voor retourzending tbv reparatie. Helaas geen retourinformatie ontvangen. Op mijn mailtjes daarover wederom géén reactie. Telefoon wordt niet opgenomen. Zo frustrerend! Ik zou graag zien dat ze waar maken wat op de website staat: goede klantenservice, altijd bereikbaar, geen getreuzel.

Binnen 2 weken reparatie van de maaier dan wel vervanging van de maaier door een maaier die het wel doet.
Ook wil ik antwoord, binnen 3 dagen, of ik in de tussentijd met een gewone maaier het gras kan maaien of dat ik daarmee het risico loop de aangebrachte bedrading kapot te maken.

Reinou
    Het bedrijf heeft me verwezen naar een erkende husqvarnadealer om de maaier daar te laten repareren. Daar krijg ik te horen dat er waarschijnlijk geen sprake is van garantie omdat de maaier niet via de normale weg in NL is gebracht. Leverancier geeft vervolgens niet meer thuis.