Opgelost door 123Robots.nl: Robotmaaier betaald, niet ontvangen, geen reactie op emails

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 177112
Gebruiker
Door
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 4 juli 2016 robotmaaier besteld en betaald: tot op heden niet ontvangen.
12 en 13 juli mail gestuurd met verzoek om status van levering.
Op 15 juli nog geen enkele reactie ontvangen.

De oplossing

Directe levering: zaterdag 16 juli 2016.

1 reactie

  1. Auteur
    Door
    Datum
    Uiteindelijk bleek dat de webshop-eigenaar op vakantie was en dat er iets mis was gegaan met de levering. De Robomow is geleverd en hij werkt naar behoren.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Door
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over 123Robots.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen