Opgelost door 123Robots.nl: Robotmaaier niet geleverd

M. Ponsen

Robotmaaier besteld en met Ideal betaald bij 123robots.nl. Levering zou zaterdag plaatsvinden dus hele dag thuis gebleven, niets geleverd. Maandag gebeld met Jacob, die zou de robot deze week leveren. Hij stuurde een mail dat de robot donderdagmiddag geleverd zou worden en dat de track&trace nog zou volgen. Deze heb ik nooit gekregen en op mijn mails met het verzoek hierom werd nooit gereageerd. Donderdagmiddag vrij genomen maar weer geen levering. Nog gebeld en Jacob aan de lijn gekregen die me verzekerde dat de robot echt die middag zou komen. Ook de track&trace zou hij me nog mailen. Nooit gebeurd. Ik heb hem aan de telefoon al gezegd dat als hij niet zou leveren ik mijn geld terug wil, dat ik een mail zou sturen en dat ik daarop reactie verwacht. Mail gestuurd om hem in gebreke te stellen maar weer geen reactie. Zo ga je niet met klanten om.

Het bedrag (2441,00€) terug storten op mijn rekening uiterlijk donderdag 31 maart.

123robots.nl
    Hallo,

U bent altijd in de mogelijkheid om uw bestelling te annuleren. Wij hebben het aankoopbedrag dan ook teruggestort op uw rekening.
    M. Ponsen
    Geld is inderdaad terug gestort na een week, maar ik vind het vreselijk irritant dat nooit op emails werd gereageerd, en dat ik op een gegeven moment ook niet meer terug gebeld werd totdat ik met een ander nummer belde. Aan de telefoon werd bij hoog en bij laag beweerd dat de maaier werkelijk bezorgd zou worden en dat de track&trace verstuurd zou worden, maar als dat vervolgens niet gebeurt ben ik gewoon voorgelogen. Maar goed, het geld is terug en ik zal nooit meer iets bestellen bij 123robots.

M. Ponsen

Ook een klacht indienen over 123Robots.nl?