Klacht 123Spandoek.nl: Slechte kwaliteit, slechte klantenservice..

Klachtnummer
# 78007
Gebruiker
Robin van den brink
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Nadat ik op internet een spandoek heb ontworpen en betaald bij dit bedrijf, kreeg ik een keurig op tijd geleverd, keurig verpakt pakket. Echter na het openmaken, zag ik al snel een lelijke vlek in het spandoek, welke ook op afstand duidelijk zichtbaar was. Ik heb geprobeerd om dit zelf met een stift iets bij te werken, maar dit had geen resultaat. Hierop heb ik contact gezocht met de klantenservice, maar hier werd ik kortweg afgescheept met de conclusie dat ik niet moet zeuren..

De oplossing

Voor vrijdag a.s. eenzelfde product, welke wel voldoet aan mijn wensen, evt compensatie.

1 reactie

  1. Auteur
    123Spandoek.nl
    Datum
    Beste heer, In de chat waarin u ons benaderde met deze klacht hebben wij al aangegeven dat het doek direkt naar ons gratis antwoordnummer kan worden teruggezonden waarna het aankoopbdrag zal worden gerestitueerd. Dit is later op die dag ook per mail aan u bevestigd.

Ook een klacht indienen over 123Spandoek.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen