Klacht 123superdeals.nl: Besteld betaald maar nooit ontvangen

Gebruiker1652428666

Kussen besteld betaald maar nooit ontvangen

Mijn geld terug storten
Opgelost is het pas als ik het door mij betaalde product heb ontvangen. Maar in iedergeval hebben ze gereageerd dat is een pos stap. Nu wachten. Dank u wel! Ik wacht 01/06/22 nog steeds nog steeds niets ontvangen ben er klaar mee. Dit was voor mijn man die erg ziek en ter ondersteuning in bed. Trieste zaak wel geld nemen maar geen levering.

123superdeals.nl
    Beste H. Harmsen,

Allereerst bedankt voor je bericht en leuk dat je onze website hebt bezocht.

Bij 123superdeals.nl leveren wij de producten direct vanuit de leverancier en daardoor kunnen we onze producten met zeer hoge kortingen aanbieden. Het enige nadeel is dat de levertijd iets langer is. De gemiddelde levertijd voor het kussen ligt rond de 2 weken. Gezien de datum van bestellen verwacht ik dat het kussen in de loop van volgende week wordt geleverd.

Wij communiceren de levertijden altijd duidelijk op onze website maar als dit niet duidelijk genoeg was dan bieden wij onze excuses daarvoor aan.

Vriendelijke groet en hele fijne avond gewenst. 😊

Sandra

Ook een klacht indienen over 123superdeals.nl?