Klacht 123superdeals.nl: Ik wil het product retourneren, maar krijg geen contact met bedrijf

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 663317
Gebruiker
#Ineke#
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ik heb een bestelling geplaatst op 29 maart. Bestelling kwam pas 10 mei binnen. Bestelling wilde ik 15 mei retourneren, maar dit kon volgens hun niet meer omdat de retourdatum van 2 weken was verlopen.
Nu is er geen contact meer te krijgen met dit bedrijf.

Gewenste oplossing

Ik wil dat het bedrijf mij mijn geld terug geeft
Geboden oplossing
Hoi Sandra , Het aankoopbedrag minus verzendkosten is mislukt meldt mijn bank. Dus er gaat iets niet goed, hoe wordt dit probleem opgelost? Met vriendelijke groet Ineke van Zuuren
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

3 reacties

  1. Auteur
    123superdeals.nl
    Datum
    Beste H. van Zuuren,

    Dankjewel voor je bericht.

    Je bent uiteraard vrij om de Aircooler retour te sturen, dat is geen enkel probleem.

    Ik heb echter ook nog even intern overleg gehad en ik mag 40% van het aankoopbedrag naar je overmaken en dan mag je de Aircooler houden. Zo bespaar je de moeite en het geld (€7,95) van het terugsturen. Laat mij weten waar je voorkeur naar uitgaat 😊️

    Vriendelijke groet en een fijne avond gewenst.

    Sandra
  2. Auteur
    #Ineke#
    Datum
    Hallo Sandra,
    Mijn voorkeur gaat uit naar het retourneren van het product. Toen ik vorige keer een retour aanvroeg kon dit volgens jullie mail niet, omdat het product volgens jullie gegevens al langer dan 2 weken geleden bezorgd was. Dit was niet het geval. Het product had ik pas 5 dagen in huis.
    Ik verneem graag van u, hoe ik het product kan retourneren.

    Met vriendelijke groet,
    Ineke van Zuuren
  3. Auteur
    123superdeals.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Ineke,

    Dankjewel voor je reply en uiteraard geen probleem.

    Gezien we voor het milieu ook ons steentje willen bijdragen door het aantal retouren te minimaliseren heb ik zojuist je aankoopbedrag minus de verzendkosten die je kwijt geweest zou zijn (€6,95) voor het retourneren van het pakketje naar je overgemaakt. De Aircooler mag je houden. Hopelijk ben je blij met deze oplossing en ik wil je een fijne avond wensen.

    Sandra

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over 123superdeals.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen