Opgelost door 123superdeals.nl: Mijn bestelling niet ontvangen!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 576473
Gebruiker
Lucie###
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op 20-11-2021 bestelling nr. 53277 bij 123superdeals geplaatst, €74,97 naar hun rekening overgemaakt maar tot nu toe (13-01-2022) niets ontvangen.

Het is al bijna 8 weken geleden dat ik de bestelling heb geplaatst en heb betaald.

Ik wil graag mijn geld zo snel mogelijk terug ontvangen!

De oplossing

Ik wil graag mijn geld zo snel mogelijk terug ontvangen!

1 reactie

  1. Auteur
    123superdeals.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Lucie,

    Ik heb je zojuist gemaild maar voor de zekerheid reageer ik ook op dit bericht.

    Wij zijn alles behalve malafide en hebben klantvriendelijkheid zeer hoog in het vaandel staan. Wij dragen er zorg voor dat alle producten spoedig worden geleverd en de reviews op onze website zijn daarom ook over het algemeen zeer positief.

    Dat gezegd hebbende heb ik je bestelling opgezocht en ik denk dat er helaas iets is mis is gegaan bij het verwerken van je order. Ik heb daarom zojuist het volledige aankoopbedrag naar je overgemaakt en dit bedrag staat binnen 72 uur op je rekening.

    Vriendelijke groet en een fijne avond gewenst.

    Sandra

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lucie###
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het volledige aankoopbedrag is naar mij terug overgemaakt.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over 123superdeals.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen