Klacht 123superdeals.nl: Pakket is kwijt

Klachtnummer
# 545291
Gebruiker
Gebruiker1626074313
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Pakket is kwijt.

Bestelling nummer 46628
NL000025410668

3 juni besteld
15 juni aangekomen in NL (via AliExpress???)
Zegt tussen 8 juli en 2 augustus te leveren want PostNL is druk.
PostNL gebeld maar die hebben dit pakket niet.
Komt het pakket nog?
Nergens een telefoon nummer of email adres (ik heb wel een 06 nummer gevonden die gekoppeld is aan KvK nummer)

Gewenste oplossing

Iemand spreken die mij kan vertellen of en wanneer het pakket komt

1 reactie

  1. Auteur
    123superdeals.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Arna,

    Allereerst bedankt voor je bericht en excuses voor de verlate reactie.

    Of het product ook op Aliexpress te koop is dat weet ik niet. Onze leveranciers zitten over de hele wereld: van Turkije tot Amerika en van Spanje tot China. Ik heb even uitgezocht waar de Beyblades vandaan komen en deze komen van een van onze leveranciers uit Hong Kong. AliExpress is een marktplaats net zoals bol.com als ik mij niet vergis. Ik weet niet of deze leverancier zijn spullen ook op dit platform aanbiedt, in zijn bedrijfsactiviteiten heb ik verder geen inzage.

    Dat gezegd hebbende heb ik heb je bestelling opgezocht en gezien de datum van bestellen denk ik dat er iets mis is gegaan bij de bezorging.

    Ik heb daarom zojuist het volledige aankoopbedrag naar je overgemaakt en dit bedrag staat binnen 72 uur op je rekening.

    Excuses voor eventueel ongemak en een fijne zondag gewenst.😊

    Vriendelijke groet,

    Sandra

Ook een klacht indienen over 123superdeals.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen