Opgelost door 123superdeals.nl: Slecht product en standaard communicatie

content Opgelost
R. B.

Goud vergulde roos blijkt een plastic Aliexpress prul , zonder certificaat, 'goud' gesprayed met een verfbus.
We hebben aangegeven het terug te willen sturen, dan krijg je eerst 5 standaard emails die een korting aanbieden, zoals dropshippers dat doen. En nu wachten we op een retouradres. Maar ervaringen op diverse websites wijzen uit dat dit bedrijf het niet zo nauw neemt met terugbetaling. Ook op deze site geven ze in een reactie op iemand anders aan dat ze het product uit het assortiment zouden halen, maar de roos is dus nog gewoon te koop.

Geld terug met of zonder terugsturen van het product.
We hebben inmiddels het geld teruggekregen, bedankt. Zo zouden jullie dit direct moeten afhandelen ipv standaard kortingsemails sturen. Ik snap dat dit veel werk/marge kost, maar bezorgt je op de lange termijn een beter naam. Geen klachten over de roos ontvangen? Sorry dat geloof ik niet, zelfs op deze site is er een klacht over en daarbij levert even googlen een heel ander beeld op. Gaat er bij mij niet dat al die mensen nooit aan de bel hebben getrokken. Bestel er zelf eens 1, dan begrijpen jullie het denk ik wel. Ik heb er geen probleem mee dat jullie dropshippen, maar verbind je dan iig aan betrouwbare leveranciers. Maar goed, dat is verder aan jullie. Nogmaals dank voor het oplossen.

123superdeals.nl
    Beste R.C.A.E. Baltus,

Dankjewel voor je bericht en wat vervelend om te horen dat de vergulden roos niet aan de verwachtingen voldoet

De vergulden roos is een zeer populair en ik heb eerder nog geen klachten voorbij zien komen. Uiteraard nemen we de feedback van onze klanten serieus en jouw feedback zal ik dan ook zeker intern documenteren. Mochten er meer klachten binnenkomen dan wordt er gelijk contact opgenomen met de leverancier

Gezien je ook nog eens zo veel mails hebt moeten sturen heb ik het volgende in gedachten: Ik betaal het volledige aankoopbedrag terug en dan mag je de roos houden😊. Hopelijk compenseert dit het ongemak en ik wil je een hele fijne dag wensen.

Het aankoopbedrag staat binnen 72 uur op je rekening.

Vriendelijke groet🤗

Sandra

Ook een klacht indienen over 123superdeals.nl?