Klacht 123Tegoed.nl: Bestelling is niet geleverd

Klachtnummer
# 268146
Gebruiker
PaKr
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Beste 123tegoed,
Tot op heden heb ik geen ituneskaart van 10 euro ontvangen, welke ik op 13 juli hen besteld.
Heb u hierover een mail gestuurd. Echter sinds een week wacht ik nu al op antwoord van jullie zijde.
Graag zo spoedig mogelijk de itunes kaart of het geld terug.
Met vriendelijke groet,
PK

De oplossing

itunes kaart geven of geld terugstorten

2 reacties

  1. Auteur
    123tegoed
    Datum
    Beste klant,

    Vanwege een fout in ons mailsysteem zijn meerdere bestellingen niet doorgekomen. U krijgt uw aankoopbedrag teruggestort op uw rekening.

    Excuses voor het ongemak.

    Klantenservice 123tegoed
  2. Auteur
    PaKr
    Datum
    Beste 123tegoed,

    Zowel per email als via deze site belooft u het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk terug te storten.
    Dat was 3 dagen geleden en het geld is nog niet teruggestort op mijn rekening.
    Helaas zie ik geen andere optie dan aangifte te gaan doen bij de politie wegens oplichting, tenzij u binnen 24 uur het geld van bestelling #509 overmaakt.

    Met vriendelijke groet,
    P. Kruijssen

Ook een klacht indienen over 123Tegoed.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen