Klacht 123Tegoed.nl: Bestelling niet geleverd en de klantenservice geeft niet thuis!!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 268833
Gebruiker
Royvb92
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 4 juli een iTunes kaard van €10,00 gekocht. Deze is nooit aangekomen. Na een aantal mailtjes waarop ik geen antwoord kreeg, toch een antwoord gekregen of ik het order nummer door wilde sturen zodat ze dit na ginge kijken. Natuurlijk had ik dat gedaan en weer een aantal dagen niets gehoord tot ik zelf weer ging mailen. Toen kreeg ik een email terug waarin ze het ginge onderzoeken en dat kon tot 10 werkdagen duren. Na 13 werkdagen ben ik zelf maar weer gaan mailen want hoorde zoals de keren ervoor weer niets. Toen kreeg ik een mailtje terug dat het inderdaad hun fout was en ik mijn geld terug zou krijgen. Ondertussen nog steeds niets ontvangen en ook opnieuw niets meer van dit bedrijf vernomen..!!!

De oplossing

Mijn geld terug storten!!

2 reacties

  1. Auteur
    Royvb92
    Datum
    Ondertussen nog steeds geen reactie gehad en ook nog geen geld terug op mijn rekening!! Begin nu toch wel heel erg te denken aan het woordje oplichters! Heel erg vervelend dit!!
  2. Auteur
    Royvb92
    Datum
    Nu al twee keer een email gekregen dat mijn klacht word gesloten maar nog steeds niets vernomen. Dit bedrijf zijn oplichters van de bovenste plank! Mijn 10 euro ben ik kwijt. Maar hoop dat andere mensen hier absoluut NIET bestellen!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Royvb92
Datum
Uiteindelijke oplossing
Heb niets meer vernomen van het "bedrijf"
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over 123Tegoed.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen