Klacht 123Tegoed.nl: Betaalde iTunes kaart nog niet ontvangen

Klachtnummer
# 266649
Gebruiker
Thomasheiloo072
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een ITunes kaart gekocht van €10, op de site staat vermeld dat deze binnen 30 minuten in je mailbox terecht moet zijn (Met code), dit is niet het geval. Ik heb 1 keer een mailtje terug gekregen met de vraag of ik mijn ordernummer wil doorgeven en dat ze gingen kijken ernaar, daarna 2 dagen al niks gehoord en meerdere mails gestuurd, ik heb het idee dat ik ben opgelicht en mijn geld niet meer terug krijg.

De oplossing

Alsnog mijn ITunes kaart wil ik ontvangen, (Met code).

1 reactie

  1. Auteur
    123tegoed
    Datum
    Beste klant,

    Graag lossen we het probleem samen met u op. Wilt u zo vriendelijk zijn het ordernummer en de gewenste oplossing door te mailen naar: klantenservice@123tegoed.nl

    Met vriendelijke groet,

    Administratie 123tegoed.nl

Ook een klacht indienen over 123Tegoed.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen