Klacht 123Tegoed.nl: Betaalde ituneskaart nooit ontvangen

Shirley1992

Betaalde ituneskaart nooit ontvangen. Mail gestuurd en ook hier krijg ik geen antwoord op.

ITunes kaart alsnog ontvangen en anders geld terug voor niet geleverde diensten

Beste klant,

Graag lossen we het probleem samen met u op. Wilt u zo vriendelijk zijn het ordernummer en de gewenste oplossing door te mailen naar: klantenservice@123tegoed.nl

Administratie 123tegoed.nl
    Shirley1992
    Ik heb inmiddels antwoord gekregen van de klantenservice van 123tegoed. Ik heb mijn ordernummer gestuurd. Ik krijg als antwoord dat er een onderzoek wordt gestart en dat als het aan hun ligt ik alsnog een code gestuurd krijg. Dit kan 10 werkdagen duren. Ik ben het hier dus niet mee eens. Ik heb de iTuneskaart zondag besteld zodat ik er gelijk gebruik van kon maken. Inmiddels nog steeds niks ontvangen. Dit is niet wat er op de site vermeld wordt. Ik zou de code binnen 30 minuten ontvangen. Nu heb ik dus inmiddels opnieuw een kaart gekocht, op een site wat wel betrouwbaar is. Deze heb ik namelijk gelijk ontvangen.
    Het is heel simpel. Ik heb besteld en betaald en dus nog steeds niks ontvangen. Ik zou daarom dus ook graag mijn geld terug krijgen voor niet geleverde diensten.
    Van de klantenservice krijg ik nu ineens geen antwoord meer, hopelijk op deze manier wel.
    Ik hoop snel iets te horen!!

Shirley Geelen
    Beste Shirley,

Wil je ons laten weten of je de code wil of het geld retour?

Shirley1992
    Ik wil graag mijn geld terug.

Shirley
    Beste Shirley,

Wil je ter controle het ordernummer vermelden? Dan zorgen we dat het geld terug geboekt wordt.

Shirley1992
    Ik heb dat al eerder naar jullie gestuurd. Zit het niet zo te rekken. Ik wacht nu al heel lang op mijn geld. Hierbij nogmaals het ordernummer en dan hoop ik dat het eindelijk geregeld wordt.
    Bestelling #417

Shirley
    Beste Shirley,

Het geld is zojuist teruggeboekt.

123tegoed

Ook een klacht indienen over 123Tegoed.nl?