Klacht 123Tegoed.nl: Betaalde steambon niet ontvangen

Klachtnummer
# 267402
Gebruiker
Ronald696
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb 5 dagen geleden een steambon gekocht en betaald. Direct bevestiging gehad maar geen code gekregen. Na een mail wel reactie. Nu gaan ze het uitzoeken en dan hoor ik over 10(!) dagen de uitslag. Dat is absurd. De code is gewoon niet verstuurd. Zit ook niet in de spambox. Vertragingstactiek.

De oplossing

Ik wil de code hebben.

1 reactie

  1. Auteur
    123tegoed
    Datum
    Beste klant,

    Er wordt hard gewerkt om uw klacht op te lossen. Als u al een reactie heeft ontvangen op de site hoeft u alleen af te wachten. Als u nog geen email heeft gestuurd met het ordernummer dan vragen wij dit zo snel mogelijk te doen.

    Met vriendelijke groet,

    administratie 123tegoed

Ook een klacht indienen over 123Tegoed.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen