Klacht 123Tegoed.nl: Geen iTunes tegoed ontvangen, 8-7 betaald.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 268199
Gebruiker
Sonneke
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Geen iTunes tegoed ontvangen. Ordernummer 377. Ik heb jullie 6 e-mails gestuurd en vandaag zijn de 10 werkdagen om. Zeer slechte service!

De oplossing

Maandag mijn tegoed met de €5,- bonus en anders direct mijn geld terug.

7 reacties

  1. Auteur
    123tegoed
    Datum
    Beste klant,

    Vanwege een fout in ons mailsysteem zijn meerdere bestellingen niet doorgekomen. U krijgt uw aankoopbedrag teruggestort op uw rekening.

    Excuses voor het ongemak.

    Klantenservice 123tegoed
  2. Auteur
    Sonneke
    Datum
    Goedemiddag,

    ik heb nog geen terugbetaling mogen ontvangen. Wanneer kan ik deze verwachten? Hopelijk op heel korte termijn. Heeft nu lang genoeg geduurd vanaf 8-7!
  3. Auteur
    Sonneke
    Datum
    Hoelang duurt het nog? Is schandalig dit! Nog steeds niets ontvangen. Ik wil nu echt snel mijn €30,- terug.
  4. Auteur
    Sonneke
    Datum
    Vanavond aangifte gedaan bij de politie, hopelijk nu wel terugstorting van mijn geld?! Schandalig hoe jullie met andermans geld omgaan.
  5. Auteur
    Sonneke
    Datum
    De aangifte is in behandeling. Nog steeds geen tegoed / geld retour ontvangen na 4 weken
  6. Auteur
    Sonneke
    Datum
    Graag reactie !
  7. Auteur
    Sonneke
    Datum
    Nog steeds geen reactie !

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sonneke
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing, beloofd om terug te storten maar nooit ontvangen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over 123Tegoed.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen