Klacht 123Tegoed.nl: Geen kaart ontvangen

Klachtnummer
# 267357
Gebruiker
Lennard W
Datum
1 reactie

Details

De klacht


OPLICHTERSiTunes kaart besteld en betaalt echter nooit ontvangen
Mailtjes gestuurd naar 123tegoed maar geen reactie

De oplossing

Alsnog de ituneskaart sturen of geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    123tegoed
    Datum
    Beste klant,

    Er wordt hard gewerkt om uw klacht op te lossen. Als u al een reactie heeft ontvangen op de site hoeft u alleen af te wachten. Als u nog geen email heeft gestuurd met het ordernummer dan vragen wij dit zo snel mogelijk te doen.

    Met vriendelijke groet,

    administratie 123tegoed

Ook een klacht indienen over 123Tegoed.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen