Klacht 123Tegoed.nl: Geen levering itunes kaart

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 267735
Gebruiker
Jasperse1
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Vorige week donderdag een itunes kaart van 10 euro besteld. Deze nog steeds niet binnen. Heb al 2 emails gestuurd maar nog steeds geen reactie. Er staat op de website dat je de code binnen 30 minuten in je inbox hebt.

De oplossing

Zsm de code can de itunes kaart.

Bijlagen

6 reacties

  1. Auteur
    123tegoed
    Datum
    Beste klant,

    U kunt kiezen tussen ontvangst van de code of een terugbetaling. Wilt u dit zo snel mogelijk laten weten?

    Met vriendelijke groet,

    123tegoed
  2. Auteur
    Jasperse1
    Datum
    Uiteraard ontvangst van de code zsm
  3. Auteur
    123tegoed
    Datum
    Goedemorgen,

    De €10,- code is nu helaas uitverkocht. Uw geld wordt teruggeboekt.

    Met vriendelijke groet,

    123tegoed
  4. Auteur
    Jasperse1
    Datum
    Hallo,

    Uiterst teleurstellend dat jullie hier nu pas mee aankomen.

    Vind dit een slechte afhandeling.
  5. Auteur
    123tegoed
    Datum
    Beste klant,

    Vanwege een fout in ons mailsysteem zijn meerdere bestellingen niet doorgekomen. U krijgt uw aankoopbedrag teruggestort op uw rekening.

    Excuses voor het ongemak.

    Klantenservice 123tegoed
  6. Auteur
    Jasperse1
    Datum
    Slechte afhandeling van klacht.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jasperse1
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld terug gestort na 2 weken, heeft lang geduurd met de reactie. Trieste zaak
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over 123Tegoed.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen