Klacht 123Tegoed.nl: Itunes kaart besteld na 9 dagen nogsteeds geen code ontvangen

Klachtnummer
# 268211
Gebruiker
Gulsen
Datum
5 reacties

Details

De klacht

13/07 een Itunes kaart besteld en betaald. Die werd beloofd om "direct" een code te geven via de mail ondertussen al bijna 22/07 nogsteeds geen code al een paar keer gemailed en heel laat antwoord. Uiteindelijk krijg ik antwoord met dat er een fout is bij de mailserver en dat ik maar geduld moet hebben.

De oplossing

Geld terug

5 reacties

  1. Auteur
    Gulsen
    Datum
    Ik zal maar gelijk mijn bestelnummer geven voordat het nog 3 weken gaat duren. #492 het liefst wil ik mijn code gewoon maar als dat nog 10 werkdagen gaat duren onmiddelijk mijn geld terug.
  2. Auteur
    123tegoed
    Datum
    Beste klant,

    Vanwege een fout in ons mailsysteem zijn meerdere bestellingen niet doorgekomen. U krijgt uw aankoopbedrag teruggestort op uw rekening.

    Excuses voor het ongemak.

    Klantenservice 123tegoed
  3. Auteur
    Gulsen
    Datum
    Oke, bedankt. Helaas nogsteeds niks binnen.
  4. Auteur
    Gulsen
    Datum
    Toevallig ook een storing in jullie bankrekening? Geef gewoon mijn geld terug dat hoeft geen 2 weken te duren.
  5. Auteur
    Gulsen
    Datum
    Nogsteeds niks binnen het is onderhand al 3 augustus. Wat is dit nou weer voor oplichterij?

Ook een klacht indienen over 123Tegoed.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen