Klacht 123Tegoed.nl: iTunes kaart niet ontvangen

Klachtnummer
# 267441
Gebruiker
De klein
Datum
5 reacties

Details

De klacht

iTunes code van €10 niet ontvangen. Echter staat er wel bij dat je het meteen op je email krijgt. Niet ontvangen en graag wil ik me geld terug of de code gewoon verzenden. En waarom wordt anders niet deze site uit de lucht gegooid ?? Oplichting... ?? Witwas?? Zag namelijk al veel meer klachten staan.

De oplossing

Geld terug geven

5 reacties

  1. Auteur
    123tegoed
    Datum
    Beste klant,

    Er wordt hard gewerkt om uw klacht op te lossen. Als u al een reactie heeft ontvangen op de site hoeft u alleen af te wachten. Als u nog geen email heeft gestuurd met het ordernummer dan vragen wij dit zo snel mogelijk te doen.

    Met vriendelijke groet,

    administratie 123tegoed

  2. Auteur
    De klein
    Datum
    #479 is het order nummer.
    Mvg
  3. Auteur
    123tegoed
    Datum
    Wilt u het tegoed ontvangen of het geld terug gestort krijgen?

    Met vriendelijke groet,

    123tegoed
  4. Auteur
    De klein
    Datum
    Graag terug gestort.

    Mvg
  5. Auteur
    123tegoed
    Datum
    Beste klant,

    De terugbetaling is verwerkt.

    Met vriendelijke groet,

    123tegoed

Ook een klacht indienen over 123Tegoed.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen