Klacht 123Tegoed.nl: Itunes opwaardeercode niet ontvangen, alleen bestelnr.

Klachtnummer
# 267539
Gebruiker
E. Bosch
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Itunes kaart besteld niet ontvangen. Wel mail dat het wordt uitgezocht binnen 10 werkdagen. Wat natuurlijk belachelijk is. Ik wil ook graag weten of er mensen zijn die op deze site een klacht hebben ingediend er iets mee zijn opgeschoten. Want als dat niet zo is zijn we inderdaad met zijn allen opgelicht en moet er aangifte worden gedaan. De site 123prepaidkaarten is hetzelfde.

De oplossing

Geld terug of alsnog de code binnen 3 dagen

4 reacties

  1. Auteur
    123tegoed
    Datum
    Beste klant,

    Er wordt hard gewerkt om uw klacht op te lossen. Als u al een reactie heeft ontvangen op de site hoeft u alleen af te wachten. Als u nog geen email heeft gestuurd met het ordernummer dan vragen wij dit zo snel mogelijk te doen.

    Met vriendelijke groet,

    administratie 123tegoed

  2. Auteur
    E. Bosch
    Datum

  3. Auteur
    E. Bosch
    Datum
    Het is al weer een week geleden en ik hoor niets. Nu blijkt de 10 euro itunes kaart niet geleverd te kunnen worden. Ik wil per direct mijn 10 euro terug.
  4. Auteur
    123tegoed
    Datum
    Beste klant,

    Onze excuses dat het allemaal zo lang duurt. Tijdens de eerste week dat wij live gingen is het mis gegaan met onze mailserver. Hierdoor hebben we aanvullend onderzoek moeten doen om te voorkomen dat klanten geen- of dubbele codes krijgen.

    Het geld wordt terug gestort op uw rekening

    Met vriendelijke groet,

    123tegoed

Ook een klacht indienen over 123Tegoed.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen