Klacht 123Tegoed.nl: iTuneskaart code niet ontvangen

Klachtnummer
# 267440
Gebruiker
De klein
Datum
1 reactie

Details

De klacht

iTunes kaart besteld van €10, echter de code niet ontvangen. Alleen een betaal bevestiging

De oplossing

Graag geld terug of code geven van iTunes kaart.

1 reactie

  1. Auteur
    123tegoed
    Datum
    Beste klant,

    Er wordt hard gewerkt om uw klacht op te lossen. Als u al een reactie heeft ontvangen op de site hoeft u alleen af te wachten. Als u nog geen email heeft gestuurd met het ordernummer dan vragen wij dit zo snel mogelijk te doen.

    Met vriendelijke groet,

    administratie 123tegoed

Ook een klacht indienen over 123Tegoed.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen