Klacht 123Tegoed.nl: Niets ontvangen en genegeerd door klantenservice

Klachtnummer
# 268984
Gebruiker
Nijmegen2017
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een itunes kaart van €30 besteld, maar heb niks ontvangen. Ik heb daarover gemaild en ik zou binnen 10 werkdagen wat horen. Dit is inmiddels meer dan 3 (!!!) weken geleden. Ik heb hierover meermaals contact opgenomen met de klantenservice maar ik hoor niets terug. Dit lijkt me geen manier van omgaan met klanten, ik begin dan ook te denken dat ik ben opgelicht. Graag wil ik mijn geld terug.

De oplossing

Geld terug.

1 reactie

  1. Auteur
    Nijmegen2017
    Datum
    Nog steeds niet opgelost.

Ook een klacht indienen over 123Tegoed.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen