Klacht 123Tegoed.nl: Slordig bedrijf komt de afspraken niet na. Voel me op deze manier opgelicht.

Alan1981

Op 8 augustus bestel ik een iTunes kaart voor €30,- euro. Was een actie dat je €5,- extra kreeg.

Bestelling staat in behandeling. Helaas kring ik geen opwaardeer code.
Op de zelfde dag gemaild. 2 dagen later krijg je een mail terug, met excuus en ze gaan een onderzoek starten duurt maximaal 10dagen. 10 werkdagen zijn inmiddels al verstreken. Ondertussen al 3 mail gestuurd geen reactie. Telefoon niet bereik voicemail.

Schrok er van als ik al deze klachten lees.

Wil A.s maandag 24 juli 2017 reactie krijgen.
-Geef hun nog de mogelijkheid om iTunes code te sturen per mail ter waarde van €30,- en €5-, extra goed van actie. Totaal €35,- Zo niet wil ik het betaalde bedrag terug gestort krijgen binnen 3 werkdagen.

123tegoed
    Beste klant,

Vanwege een fout in ons mailsysteem zijn meerdere bestellingen niet doorgekomen. U krijgt uw aankoopbedrag teruggestort op uw rekening.

Excuses voor het ongemak.

Klantenservice 123tegoed
    Beste 123tegoed,

Wanneer kan ik het aankoop bedrag verwachten.
    Zie graag u reactie tegemoet.

Mvg, Kessels
    Beste 123tegoed,

Wanneer kan ik het aankoop bedrag verwachten.
    Zie graag u reactie tegemoet.

Mvg, Kessels

Alan1981
Als oplossing werd verteld. Het bedrag wordt terug gestort. Is nu alweer een maand gelden nog steeds niks gezien!

Ook een klacht indienen over 123Tegoed.nl?