Klacht 123Tegoed.nl: Wel betaald voor tegoed maar niks ontvangen

Klachtnummer
# 269170
Gebruiker
Ray76
Datum
1 reactie

Details

De klacht


Hallo.

Ik heb twee weken geleden een iTunes kaart gekocht. Alleen heb ik de code nooit ontvangen. Ik heb al een paar keer een mail gestuurd maar nooit antwoord ontvangen. Een paar dagen later nogmaals gemaild en als antwoord gekregen dat er een storing was. Daarna niks meer gehoord. Het betreft bestel nummer #523.

We zijn nu ondertussen alweer een week verder en wil nu toch wel graag mijn tegoed hebben of mijn geld terug.

Mvg,

Raymond Stip

De oplossing

Alsnog de code of anders mijn geld retour

1 reactie

  1. Auteur
    Ray76
    Datum
    Uiteraard nog steeds geen bericht gehad. Duidelijk een geval van internetoplichting.

Ook een klacht indienen over 123Tegoed.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen