Klacht 123Telcom: Geen verbinding meer

Klachtnummer
# 17661
Gebruiker
ad valkenburg
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb al geruime tijd internettelefoon via 123telcom.
Afgelopen zondag is de verbinding ermee gestopt.
Maandag contact opgenomen met 123telcom hierin werd verteld dat ze me later op de dag zouden terugbellen , maar dit is niet gebeurd.
Dinsdag wederom contact opgenomen, deze zou contact opnemen met de technische dienst, waarop ik (misschien) teruggebeld zou worden. Wederom niet.
Aangezien de contactpersoon die er zat woensdag afwezig is , zou ik moeten wachten tot donderdag, dat zou dus betekenen dat ik 5 dagen zonder telefoon zou zitrten.
Beetje raar dat dit kan, immers de telefoon heb ik immers niet voor niets. Moet nu alles mobiel doen wat extra kosten met zich meebrengt!

De oplossing

Vanwege de lange wachttijd voor herstellen van mijn verbinding verwacht ik op zijn minst een vergoeding omdat nu alle gesprekken via het mobiele netwerk moet.

1 reactie

  1. Auteur
    123Telcom
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Er is geen klacht meer. 123Box getest en geretourneert.

Ook een klacht indienen over 123Telcom?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen