Klacht 123Tuingrond.nl: 123 tuingrond inderdaad een oplichter.

Flitser

123tuingrond is inderdaad een oplichter. wij hebben eind maart 2016 15m3 tuinaarde besteld in bigbags, welke zouden worden afgeleverd op 1 april. na verschillende keren contact te hebben gehad is er tot op heden niks geleverd. Rechtsbijstand en deurwaarder er op gezet, maar dhr [verwijderd door moderator] uit Bodegraven, welke achter het bedrijf zit, laat niks van hem horen en blijkt te zijn vertrokken naar het buitenland. Totdat ik hier al eerder een klacht had gemeld. Telefonisch contact gehad op 5 mei, hij verblijft in Nijlen onder Antwerpen, waarin hij beloofde elke maand 50 euro terug te betalen als ik mijn klacht zou verwijderen. Dit heeft hij per email bevestigd. Twee keer is dit gebeurd, telkens na aandringen via de mail. Nu volledig stil. Ook zijn de klachten behandeld in het programma "opgelicht"

Het gehele bedrag wat nog openstaat terug betalen.

Wij vinden dat 123Tuingrond.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over 123Tuingrond.nl?