Klacht 123Tuingrond.nl: 123 Tuingrond.nl levert niet en betaald niet terug

JB

Bestelling gedaan bij 123 Tuingrond.nl van big bag houtsnippers op 15 maart met verzekering dat deze de volgende dag geleverd zou worden. Zonder enig bericht over levering heb ik zelf volgende dag gebeld naar 123 Tuingrond.nl. Ze konden niet leveren en zouden mij terugbellen, wat ze niet hebben gedaan. De dag er op, op 18 maart mijn bestelling geannuleerd per e-mail. Hierop niets vernomen.
Op 10 april e-mail verstuurd ter herinnering, maar ook hierop geen antwoord.
Op 15 april gebeld hierover. Excuses van hen dat ze de email niet hadden gezien, ze zouden het geld direct overmaken.
Op 3 mei nog geen geld ontvangen van hen op mijn rekening en opnieuw een e-mail verstuurd ter herinnering.
Op 13 mei gebeld, maar er wordt niet opgenomen. Het is duidelijk dat ze niet van plan zijn of waren goederen te leveren dan wel geld terug te storten.
Ik dacht nog langs te gaan op contactadres Harderwijkerweg 3-11 in Gouda, maar kom dit adres op funda waar het wordt aangeboden voor de verhuur.

Geld terug

Wij vinden dat 123Tuingrond.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

JB
    Dat de partij waarvan ik een klacht indien, niet is aangesloten bij klachtencompas vind ik een vreemde reden om niet met de klacht te doen. Er zijn meerdere malefide bedrijven, die zich niet zullen aansluiten bij klachtencompas.

JB

Ook een klacht indienen over 123Tuingrond.nl?