Klacht 123Tuingrond.nl: 5kub tuingrond besteld, niet geleverd en geld niet retour

MichaelK

Op 14 september 2016 heb ik een bestelling geplaatst voor 5 kub tuingrond. Volgens de website leverbaar binnen een dag. In de orderbevestiging staat dat ik moet laten weten wanneer het geleverd moet worden. Ik heb aangegeven 16 september (vrijdag). Op vrijdag gevraagd hoe laat de levering komt, maar was niet ingepland voor die dag. Toen via Whatsapp overeengekomen dat levering dinsdag zou plaatsvinden. Dinsdagochtend weer contact gezocht voor tijdstip: zou tussen 16.00 en 18.00 worden geleverd. Familie gemobiliseerd om tussen 16.00 en 18.00 de 5 kub grond meteen te gaan verplaatsen van voor naar achtertuin. Wij stonden daar met 3 man te wachten: geen levering. Om 18.00 weer via Whatsapp contact gehad en werd gezegd dat de levering er zou moeten zijn. Niemand gezien.. Na de vele klachten te hebben gelezen en continu aan het lijntje te zijn gehouden bestelling geannuleerd met verzoek om geld terug per mail en Whatsapp. Whatsapp is wel gelezen, maar geen reacties meer en geen geld..

Per omgaande bedrag ad 187 euro retour op mijn bankrekening!

Wij vinden dat 123Tuingrond.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over 123Tuingrond.nl?