Klacht 123Tuingrond.nl: Bedrijft weigert het terugbetalen van niet geleverde goederen

Klachtnummer
# 148409
Gebruiker
Johan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben op 3 mei 2015 een bestelling gedaan bij 123tuingrond.nl. Zelf hebben wij na betaling deze bestelling nog aangepast met goedkeuring van 123 tuingrond.nl en de belofte dat het verschil tussen beide bedragen terug gestort zou worden.
Inmiddels is het januari 2016 en hebben wij na ontelbaar veel mailtjes en telefoontjes ons geld nog steeds niet ontvangen.

De oplossing

Wanneer het verschil tussen betaalde hoeveelheid en geleverde hoeveelheid terugbetaald wordt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat 123Tuingrond.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over 123Tuingrond.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen