Opgelost door 123Tuingrond.nl: Geen reaktie van 123tuingrond na betaling

AMillerson

Ik heb woensdag 20 Juli 2016 2 bestellingen gedaan. De eerste bestelling ging om 4 kuub ophoogzand en de 2e bestelling ging om 1 kuup ophoogzand. In totaal dus 5 kuub zand. Ik heb de betaling netjes gedaan en kreeg daarna ook netjes van 123tuingrond bevestiging per email van de betaling en de bestelling. Ik had de dag nog telefonisch contact met een meneer van dat bedrijf op nummer 017-2897761. Deze beloofde me netjes dat a.s. vrijdag 22 Juli het zand zal worden geleverd. Ik ben vandaag, omdat ik maar niks hoor van hun, wezen kijken op internet als andere mensen ervaring hebben met dit bedrijf. Tot mijn schrik zie ik alleen maar meldingen van mensen die zijn opgelicht door dit bedrijf. Vandaar dat ik nu al deze klacht indien. Ik verwacht niet dat ze morgen het zand voor me gaan leveren aangezien het bij vrijwel niemand is gelukt. Ik wil dan mijn bestelling annuleren.

ik wil of mijn geld of dat het zand wordt geleverd

Wij vinden dat 123Tuingrond.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

AMillerson
    Deze klacht was te voorbarig ingevoerd. De levering wordt gewoon uitgevoerd door het bedrijf.

AMillerson

Ook een klacht indienen over 123Tuingrond.nl?