Opgelost door 123Tuingrond.nl: Geen reaktie van 123tuingrond na betaling

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 177828
Gebruiker
AMillerson
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb woensdag 20 Juli 2016 2 bestellingen gedaan. De eerste bestelling ging om 4 kuub ophoogzand en de 2e bestelling ging om 1 kuup ophoogzand. In totaal dus 5 kuub zand. Ik heb de betaling netjes gedaan en kreeg daarna ook netjes van 123tuingrond bevestiging per email van de betaling en de bestelling. Ik had de dag nog telefonisch contact met een meneer van dat bedrijf op nummer 017-2897761. Deze beloofde me netjes dat a.s. vrijdag 22 Juli het zand zal worden geleverd. Ik ben vandaag, omdat ik maar niks hoor van hun, wezen kijken op internet als andere mensen ervaring hebben met dit bedrijf. Tot mijn schrik zie ik alleen maar meldingen van mensen die zijn opgelicht door dit bedrijf. Vandaar dat ik nu al deze klacht indien. Ik verwacht niet dat ze morgen het zand voor me gaan leveren aangezien het bij vrijwel niemand is gelukt. Ik wil dan mijn bestelling annuleren.

De oplossing

ik wil of mijn geld of dat het zand wordt geleverd

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat 123Tuingrond.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    AMillerson
    Datum
    Deze klacht was te voorbarig ingevoerd. De levering wordt gewoon uitgevoerd door het bedrijf.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AMillerson
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over 123Tuingrond.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen