Klacht 123Tuingrond.nl: Ophoogzand met puin en vage factuur

Klager

We hebben 3 m3 ophoogzand besteld via de website van 123tuingrond.nl voor een bedrag van €139,97. Onbekend nu is echter of dit bedrag excl. of incl. BTW is, aangezien wij een factuur kregen van € 157,00 (incl. BTW), waarbij het bedrag €129,75 excl. BTW is. De vraag is dan ook wat er gebeurd is met het bedrag van €139,97 en of dit het eigenlijke bedrag incl. BTW is? Dit zou betekenen dat we dan teveel betaald hebben voor het ophoogzand.
Ook bleek er erg veel puin in het ophoogzand te zitten. Op de website wordt absoluut geen melding gedaan over wat ophoogzand precies is en dat hier ook puin in kan zitten. De site is dan ook misleidend.
Bovenstaande is meegedeeld aan het bedrijf per mail, waarbij is verzocht om tegemoetkoming m.b.t. het puin en een uitleg over de factuur. De reactie van het bedrijf is verbazingwekkend "agressief" en niet klantvriendelijk.
Wij raden mensen dan ook aan om niet bij dit bedrijf te bestellen.

Een nette en correcte manier van omgaan met ons als klant. Een duidelijk onderbouwd antwoord op de vraag m.b.t. het verschil in bedrag op de website en de uiteindelijke factuur. Een compensatie voor het gevonden puin.
Hun website aanpassen, zodat deze niet misleidend meer is, door duidelijker te verwoorden wat ophoogzand is en of het genoemde bedrag bij het ophoogzand inclusief of exclusief BTW is.

Wij vinden dat 123Tuingrond.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over 123Tuingrond.nl?