Opgelost door 123Tuingrond.nl: Ophoogzand niet geleverd en bedrijf is niet bereikbaar via telefoon en e-mail

Ik heb op 19 juni ophoogzand besteld en betaald via IDEAL tbv €217,-
Ik krijg via email een orderbevestiging en bevestiging dat de betaling is ontvangen.
In de mail wordt mij verzocht een leverdatum door te geven. Ik heb doorgegeven dat ik het zand op 23 juni graag geleverd wil hebben.
Hierna heb niks meer vernomen van het bedrijf!
Op 22 juni heb ik nog geen bevestiging van de levering ontvangen en het tijdstip is niet bekend. Ik heb toen gebeld, maar er wordt niet opgenomen. Een e-mail gestuurd en daar wordt ook niet op gereageerd.
Er is geen zand geleverd en ik voel me opgelicht.
Ik ben teleurgesteld en boos, ook omdat alle werkzaamheden van de tuin nu moeten opschuiven.
Vrienden, die mij komen helpen, hebben extra die dag voor mij vrij gehouden en hen moet ik op het laatste moment afbellen.

Ik wil mijn geld retour ontvangen op mijn rekening.
De bestelling is door het bedrijf geannuleerd, want er is niet geleverd op de leverdatum, zonder enige vorm van contact

Wij vinden dat 123Tuingrond.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Carmenberndsen
    Op 24 juni ontving ik een email, waarin mij meegedeeld werd dat het zand vanaf 27 juni weer leverbaar werd. Het is toen inderdaad geleverd.
    Jammer van de stress en ik heb geen excuus ontvangen.
    Uiteindelijk ben ik tevreden met de oplossing.

Carmenberndsen

Ook een klacht indienen over 123Tuingrond.nl?