Klacht 123Tuingrond.nl: product niet geleverd, slechts een deel van betaalde bedrag teruggekregen.

Gagel

Op 24 maart 2016 hebben wij € 187,00 overgemaakt voor een levering van 6m2 compost. Omdat dit een enorme hoeveelheid is wilde mijn man weten op welke dag het geleverd zou worden zodat hij het meteen weg kon werken. Veel mailtjes en telefoontjes over en weer volgden maar het was niet mogelijk om te zeggen wanneer het geleverd kon worden. U vond ons een lastige klant en u gaf aan dat u niet meer wilde leveren maar het geld terug zou storten. Na een aantal herinneringsmailtjes naar uw bedrijf kregen we in juni € 97,00 teruggestort. In augustus hebben wij u gemaild over het resterende bedrag met de opmerking dat wij advies zouden inwinnen bij de Consumentenbond. Hierop kregen wij uw reactie dat u geen gegevens van ons terug kunt vinden in uw administratie. Ik heb vervolgens alle gegevens van de bestelling naar u gemaild maar nog geen reactie of geld gehad. Zou u onze € 90,00 terug willen storten? U heeft tenslotte niets geleverd.

Graag € 90,00 terug.

Wij vinden dat 123Tuingrond.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over 123Tuingrond.nl?