Klacht 123Tuingrond.nl: Slechte ervaring

Klachtnummer
# 144513
Gebruiker
jeroenvangameren
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 18 november heb ik tuingrond besteld bij 123tuingrond.nl. Volgens de homepage van de site binnen 2 dagen geleverd en contact over de levering. Na meer als 2 weken wachten heb ik het order geannuleerd en een alternatief gezocht vanwege werkzaamheden die moesten gebeuren. Toevallig zouden ze net die dag leveren. Vervolgens wordt ik onbeschoft te woord gestaan aan de telefoon en wordt de verbinding verbroken. Nog gemaild met de vraag of ze terug wilden bellen en kreeg als antwoord: "order is geannuleerd geld word retour gestuurd" niks meer niks minder. Na 10 dagen niks horen nogmaals gemaild en ze een ultimatum gegeven. De dag voor het ultimatum nog gebeld. Ik zou worden teruggebeld de dag erna en is ook niet gebeurd.
Mijn ervaring is erg slecht en zal ook geen zaken meer doen in de toekomst met dit bedrijf.

De oplossing

Omdat 123 Tuingrond haar afspraken niet nakomt, ga ik niet meer akkoord met restitutie minus annuleringskosten en stel ik 123 Tuingrond in gebreke voor het volledige bedrag van € 97,-- en alle extra kosten die ik vanaf heden moet maken in deze.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat 123Tuingrond.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over 123Tuingrond.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen